Hoi allemaal,
Mijn naam is Eline Heerema en ik ben de dirigent van kinderkoor Jong Oldebroek. Ik ben nu 30 jaar en ik ben opgegroeid in Elburg. Na mijn studie aan het Conservatorium ben ik gaan werken als muziekjuf op scholen in Elburg en ben ik ook begonnen met het dirigeren van koren, dus de hele dag is vol muziek, super leuk toch?
Al een paar jaar dirigeer ik het koor met ontzettend veel plezier! Het is altijd super gezellig en de kinderen zingen echt prachtig. Daar ben ik stiekem ook wel heel erg trots op 😉 Naast het mooie zingen, brengen we ook nog eens een hele mooie boodschap over! In ieder liedje zit weer mooi verhaal uit de bijbel en zingen we over de liefde van God. Als we met een optreden die boodschap weer mogen laten horen is dat natuurlijk heel bijzonder!
Ik hoop dat we nog heel lang gezellig met elkaar kunnen blijven zingen op kinderkoor Jong Oldebroek en dat er steeds meer kinderen bij mogen komen!
Groetjes,
Eline Heerema
